Dagens: Lita Ford

Det har ju varit dåligt med både inlägg och dagens av låtar och vänner. Men här kommer nu en dagens med min favorit- Miss Lita Ford.  Jag tror inte jag behöver skriva hur mycket jag tycker om henne va?! Det har ni nog förstått nu :) Jag är ju en junkie av 80-talet och hon är ju en av de snyggaste och en av de bästa, enligt mig. Låten som ni får lyssna på ikväll är en som heter Close my eyes forever. Ni kanske känner igen mannen som sjunger med henne?! Javisst, det är Ozzy Osbourne såklart :)


Kommentarer
Postat av: josse

hehe okejokej.. oj då du, men så himmla najs! :) shopping är ju för underbart. de kan man bara älska du. hihi okej vad härligt de här med din nyalägenhet nu då, att du trivs oså där. Med mig är de bra, har apu imorn och får hoppas på att de blir bra, =) KRAM!

2008-09-03 @ 22:14:16
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0