Chans till det stora kapet igen- lacktights!

Ja just det. Vet ni vad jag, Disa och Sara upptäckte när vi gick på götgatan från slussen i måndags?! Jo, vi kikade i skyltfönstret till den stoooooora och bästa Gina Tricotbutiken i Stockholm och vet ni vad de har i skyltfönstret?! -JO de älskade lacktigtsen som kom förra sommaren, juli 2007 och som sedan blev slutsålda men kom in igen i augusti men blev slutsålda på direkten! Jag fick tag i ett par i Juli och även i Augusti men har längtat efter fler par eftersom det är mitt favoritplagg och eftersom min stora inspiration och favorit Lita Ford har massvis med snyggingar!  Så till vår lycka så har de kommit in IGEN!!! Vi letade genast rätt på dom och köpte ett varsitt par, fast jag köpte mina på Gina i Solna Centrum för XS var slut på Gina på Götgatan. YEY! Jag är sååå glad, nu är jag en stolt ägare till hela tre par, dock är det första paret lite slitna, men de har jag till vardags och de andra två ska jag varva och använda vid speciella tillf'ällen, hihi :)


Bild tagen från Ginas hemsida men imorgon kommer det upp en bild på mina, för de är ju såååå mycket snyggare i verkligheten, mer glansiga och de ser ut som skinnbyxor- lovely!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi jag har inte vågat mig på att köpa några lackisar än, kanske borde =)?



kram

2008-09-18 @ 09:27:08
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Hmm..jag har två par från AA från förra hösten,kanske drar på mig dem i höst igen? ;)!

2008-09-18 @ 20:57:06
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0