Blommor, spets, och en lila duk

Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Så har min dag sett ut, och med fram och tillbaka har jag åkt in till stan och hem och in igen och snurrat runt på alla möjliga affärer. Men jag har köpt tyg till en lila duk som jag även sytt, köpt tyg som jag ska ha i hörnet av ena väggen, där TV:N står, svart spetstyg :D och så har jag fått en micro, köpt servetthållare, muggar och ja, massor med annat, kommer inte ihåg allt faktiskt. DVD behöver jag inte köpa, pappa gav mig en för någon vecka sedan, snällis :)

Ni kanske förstår att jag inte haft tid till att blogga förrän nu och just det, mitt i alltihopa har jag också gjort rent i akvariumet samt letat skor som jag ska stå i, bekväma skor, ergonomiska som det så fint heter. Man måste ha bekväma skor när man är frisör. Har hittat ett par som jag ska köpa imorgon innan vi åker till Stockholm, får 150 kr rabatt här hemma så lika bra att köpa dom här, de kostar ju 800 kr liksom :/


Jag har också köpt blommor. Jag har köpt min efterlängtade ormbunke som jag ska ha i min hylla samt en annan blomma

Spetstyget som ska upp på min vägg, LOVE!

Mina nya fina muggar för endast 50 kr och en del av min servetthållare

TADAM, jag har sytt den själv ;) Men jag fotograferade i mörker så tyget är plommonlila egentligen, jag är stolt. Jag har sytt en duk, det är ju såå svårt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0