Bilder, doft av havsbris

Jag har inte hunnit lägga in alla bilder från digitalkameran men har lagt in bilderna från min älskade telefon i alla fall. Dock lägger jag inte upp alla bilder på min lya och så ikväll utan lägger bara upp någon enstaka nu, roligare att lägga upp dom imorgon tillsammans, eller hur?! :) Så imorgon kommer i alla fall alla bilder upp här på bloggen. Jag tror jag delar upp dem i tre eller fyra olika inlägg men de följs åt, blir lättare för er läsare att se då :)

Jag funderar nu på om jag ska ta och lägga mig. Bara onödigt att sitta uppe här framför lappisen, jag gör inget vettigt- förutom att blogga då ;) - Jo för tusan, jag pratar ju med min sis Disa  <3 :)
Nej men jag ska nog lägga mig nu, så jag kommer upp i vettig tid imorgon, annars sover jag så länge. Det har jag gjort hela veckan, min säng i Stockholm är så mjuk :)


En bild från min lya. Min nya byrå. Jag hade en myskväll med tända ljus och choklad framför TV:n. Ljusen doftar tranbär- de röda och havsbris- det blåa, som det hette. Dock ska jag köpa en lila duk till byrån.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon Gumman. Sovigt gott i natt?? ;)

2008-09-04 @ 06:47:39
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0