4 ever young

Jag är en jeansmaniac och tightsälskare, går kanske inte riktigt ihop eftersom jeans är raka motsatsen till tights. Men det är bara att inse att tights börjar bli för kallt för att bära. Jag var inne på 4everyoungs hemsida och hittade dessa jeans här under. Jag vill verkligen köpa dom men problemet är ju vilken storlek jag ska ha. Eftersom storlekarna på jeans ändras för varje modell jag köper tycker jag. Man kan mäta innerlängd och från midjan ner och jämföra med deras mått på hemsidan men problemet är att det finns inga mått för just dessa jeans... Well, det ordnar sig- jag måste ha dom! Eller måste, men vill :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Om dom har en måttlista för jeans, typ midja, stuss, innerbenslängd mm, så har alla jeansen samma mått. De ska inte ändras från modell till modell.

<3

2008-09-09 @ 19:49:52
URL: http://rockdollshitty.blogg.se/
Postat av: Christina

oh så fina :)

2008-09-09 @ 22:14:31
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0