20-årsdag!

Hej!
Ursäkta för att jag aldrig bloggar. Jag SKA bli bättre men det är fullt upp i skolan och speciellt igår. För igår den 29 september fyllde jag nämligen 20 år!!! En bra dag i skolan och en ännu bättre kväll. Marcus bjöd ut mig på middag, till den underbara Thailändska restaurangen på skåndegatan på söder, de har byggt upp restaurangen så det känns som om man är i Thailand. Men i alla fall, han bjöd ut mig dit och vi åt en fantatsisk middag och det var underbart och vet ni vad jag fick av honom- Jo en spadag <3 Helt underbart!

På morgonen fick jag även frukost av honom, en mycket bra 20-årsdag!!

I dag har vi lagt klart permanenterna, ska lägga in en bild sen, fast bara på det halvfärdiga resultatet, jag fotograferade ingen bild när det var klart i dag tyvärr. Men vi permanentade olika saker, men jag permanetade vågor, det svänger liksom, svårt att förklara men man lägger spolarna åt olika håll.
Något som är mindre roligt är att jag håller på att bli sjuk, min hals mår inget bra, har köpt strepsils och ska nu dricka massor med grönt te och äta apelsiner sen. Jag har också köpt godis som en tröst, jag är jättetrött av den dumma halsen.

Nu ska jag snart gå ner och tömma tvättmaskinerna, har tvätttid ikväll, typiskt när man är dålig. Men ska tömma de två sista nu :)

Vad har ni för er?

Jag och Jennifer som jag går i skolan med :) I fredags på harrys där vi firade min födelsedag i förskott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0