20 år i en villa på Håsta by

Nu har jag packat ihop alla mina grejer någorlunda i alla fall. Det ser jättekonstigt ut i badrummet här på övervåningen, jag har vanligtvis alla mina hårprodukter utspridda på alla hyllor samt hudvårdprodukterna men nu är det supertomt, bara mammas grejer, det ser så tråkigt ut :( Men det ska bli skönt att få in precis allt jag äger och vill ha med mig i min lya nu, men svårt att inse att jag inte bor hemma längre. När jag bott i detta hus i 20 år och så helt plötsligt bor jag inte här mer än någon natt någon gång i månaden så känns det konstigt, men också bra. Jag flyttar och får utbilda mig till det jag alltd velat bli- frisör. Känns lyxigt att få göra precis det man vill, ska verkligen njuta av den här tiden och jag kommer absolut tycka mer om Hudiksvall och det blir roligare att komma hit när man väl kommer hem :)

Nu ska jag lägga mig så jag orkar kliva upp imorgon. Ska packa ihop det sista då, sen ner på stan här och köpa skorna till skolan, och sen ska vi åka 30 mil söderut, till Stockholm och Solna <3

Puss och god natt allihopa!

Det jag kommer sakna allra mest med Hudiksvall är smörgåscafét Jambo, där har jag haft många trevliga fikastunder- som denna i somras, fast jag ser ut som om jag inte sovit på en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0