Märtas

Hej på er!
Jag har ett för innehållslöst liv just nu. Eller egentligen ahr jag inte det men jag har tappat stinget tycker jag. Att blogga kommer inte per automatik längre. Men jag ska försöka bättra mig, jag är ju så tråkig när jag inte bloggar.

idag var jag på stan efter skolan med Jenifer och Cecilia en snabbis. Jag skulle ta hål i min öronflik men det verkar inte vara menat. I förrgår missade jag honom som gör det precis och idag så hade de strömavbrott men tredje gången gillt, imorgon SKA jag ta det jäkla hålet!

Har pratat med broder ikväll med. I morgon ska jag vara barnvakt! Hoppas de små änglarna sover fridfullt hela tiden! För hur i hela friden ska jag klara av två små sötnosar som inte är nöjda?!!!! Ja det är en fråga som jag inte kan svara på....

Nu ska jag sova, är så otroligt trött och har ont i axlarna som tusan- från träningen igår såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0