Galen

Hej!
Nu är jag hemma. Jag har varit hemma i nästan två timmar i och för sig men det tar sin lilla tid med en hög med disk att ta hand om och sen en lång dusch! Det är ju så kallt ute, burr!
Vet ni vad...jag köpte stövlarna OCH jeansen, I know, jag är galen men de är ju såå snygga. Dessutom ska mamma betala halva stövlarna, alltså 400 kr <3

i dag på skolan har vi övat permanentrullning, det artar sig kan jag säga, känner att man fått in tekniken superbra, nu är det bara att öva upp ännu mer snabbhet. Sen har vi lärt oss en massage som vi ska ha i vår spabehandling och vi fick idag öva på varandra- gud så skönt det var!!!
Känns att man är stel som tusan, men imorgon blir det ändring på det, då ska jag börja träna, bara jag hittar till gymmet! :)

Nu ska jag fortsätta titta på Desperate Housewifes och göra en kopp varm choklad, mums!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Lyllo dig som har varm choklad. Jag fick nöja mig med vitkål, haha. Nyttigt men mindre gott. :P Skorna är så sjukt snygga, bra köp! (Brallorna med ofc)

2008-10-21 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0