Tre dagar

Hej!
Jag är sveriges sämsta bloggare, I know! Men jag har haft fullt upp, det har jag verkligen. I fredags gick jag på stan med Jennifer och hennes mamma, så gulliga :) Fikade inne i kulturhuset och tog oss två glas vin. Sen gick jag och tog ett hål i öronfliken och vet ni, det kändes inte! Sen mötte jag uppe Jennifer och hennes mamma på NK och vid M.A.C sminket. Vi alla köpte ögonskuggor, lovely!  Jag köpte en palett med 4 olika ögonskuggor, ni ska få se :) Sen åkte jag til broder och fick mat, tacos och sen hade de köpt cider, chpklad och chips till mig, jag var barnvakt åt sötnosarna. Det gick bra men det tog ett tag innan de somnade eftersom de var förkylda småpluttarna.

Igår städade jag här hemma och sen åkte jag in till centralen för att möta Therese. Hon har varit här hos mig ihelgen, supertrevligt gumman!
Maria kom också så v tre tog en dag på stan med affärer och fika. På kvällen åkte Maria hem till Uppsala och Thersese och jag gick ut och åt. Vi skulle äta på den pupulära thairestaurangen men det var 2!!! timmars väntetid för ett bord så vi gick till Indira och åt istället, mumma kan jag lova. Sen köpte vi godis och så mötte Therese Marcus för första gången snabbt. Sen åkte vi hem och mumsade på godis och sen blev det nattinatt.

Idag tog vi sovmorgon, gud så skönt att få sova en extra timme! Vi tog det vääldigt lugnt idag, kom inte härifrån förrän efter kl 13, men skönt att slappa här hemma. Sen åt vi lunch på string på söder, bondegatan- med Marcs så nu har Therese fått träffa honom.
Sen gick vi till broder och hlsade på pluttarna snabbt och jag hämtade min kasse med hårprodukter och min MAC ögonskugga som jag glömde där i fredags. Sen har vi kikat på stan tills Therese skulle ta tåget hem till Hudiksvall kl 17. Vi köpte smink. Therese en ögonskugga, mascara och foundatin på pulver, natursmink från The Body Shop och även jag köpte foundation.

Sen sa vi hej då och TACK gumman för en mycket trevlig helg!

Sådär, nu har jag sammanfattat min helg. Det finns ingen tvättid här i huset förrän på lördag men nu var det tomt så jag har startat två maskiner som jag nu ska tömma, tur att det var tomt, för det började bli kris här!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0