Snabba puckar

Hej på er! Det här med att uppdatera regelbundet blir lite hipp som happ, det är så mycket som jag måste göra före tyvärr. Igår hann jag bara inte, jag hann hem och duscha, sen åkte jag till söder och blev bjuden på middag hos broder och Kristina. Jag fick också en födelsedagspresent av dom, en smörgåsgrill :D:D:D Jag älskar ju mackor. Sen sov jag över hos min man Marcus.

I dag gick vi till 13 i skolan. Vi har fönat våra dockor som vi klippte helfrom diagonal på, ska visa er bild på måndag, glömde fotografera idag. Dessutom har jag köpt på mig lite hårprodukter :) Jag har ju 50 % på allt. Jag har blandat till mitt egna schampo som hjälper mitt hår, helt underbart :)

Nu är jag hemma en snabbis, stryker tvätt och ser på vänner under tiden. Sen ska jag ner på stan, köpa lite smågrejer sen ska jag åka hem till Hudik över helgen och fira min 20-årsdag i efterskott med mamma och pappa.

Vi hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: josse

men heeej. :) hur är allt? var ett tag sen man småpratade nu. och du bloggar för fullt ser jag. /jossan

2008-10-03 @ 19:52:25
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0