Searching

Hej! Vlken tid det tar att gå på stan! Jag skulle till Topshop för att kika på jeansen, de var skitsnygga- på skyltdockan! De fanns tyvärr inte, slutsålda :/ Men de kanske får in nya på onsdag så får åka in till stan igen då. Sen kikade jag på Din sko och hittade ett par supersnygga boots! Ni ska få se :) Tänkte köpa dom men när jag ändå ska hem till Solna så tänkte jag gå in på Din Sko här och köpa dom men storlek 38 var slut så måste in till stan, men men. Snart är dom mina i alla fall!

I dag på skolan så har Ann Pettersson undervisat oss, hon leder en frisörskola i Örnsköldsvik och hon är en otroligt duktig frisör, ni kanske känner igen namnet?
I alla fall så har vi pratat om people skills ioch börjat med långhår och då uppsättningar!! Idag gjorde vi en, ni ska få se sen :)

Ni kanske tycker bootsen är mycket lika dom jag redan har, och ja- det är dom, men älskar boots och kan inte få för många av dom. Dessa har högre klackar också.


Här är mina andra, från Björn Borg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0