Runt på stan

Hej!
Åh det tar en sån tid att gå på stan! Jag och Cecilia åkte in till stan och gick till DinSko där jag köpte bootsen, wie! Sen kikade vi på Glitter och Guldfynd där hon köpte en kedja. Sen gick vi vidare mot Zara men min väst som jag ville havar slut :( får ringa runt till de andra butikerna imorgon. Sen gick vi till Weekday där jag köpte ett par jeans, så nu är jag lycklig! Behövde ett par nya jeans och dessa satt som en smäck- vilket alla chep monday jeans gör med hög midja, love! Och specielt priset är värt att älska- 400 kr!

Hemma igen har jag gjort en enkel middag och sen grillade smrgåsar, eller toastade med andra ord, gött! Gjort läxan också, duktig Märta.

Just nu tittar jag på Ugly Betty och sen blir det Desperate Housewifes. Vi hörs sen! Ska visa er lite uppsättningar!

Kommentarer
Postat av: queenpeach

älskar desperate housewives!Kolla gärna in i min blogg där du kan vinna fin klänning om du vill :D

2008-10-07 @ 22:10:45
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0