Nystädat och ny färg på brynen

Hej!
Nu sitter jag här i min nystädade lya. TACK mamma och pappa <3 Tur att de kommer ner hit och städar, hihi. Jag har haft en väldigt trevlig helg med mina älskade föräldrar. Vi har gått på stan och sen bara myst. Ätit goda middagar och de har handlat massor med mat till mig! Och lämnat pengar, de är bäst!
Vi har också, äntligen! borrat upp krokar i mitt badrum så jag får hänga upp ALLA mina hårprodukter, det är inte några det ;) och så har vi städat till min garderob så nu är den nästan snygg, känns super!

Nu kan jag sitta här och njuta bland tända ljus ikväll. Dock måste jag springa ner till tvättstugan och se om den är ledig så jag kan slänga in en maskin. Det finns ingen tvättid förrän på torsdag vilket resulterar i en stor katastrof här!

Jag har alldeles nyss färgat mina ögonbryn också, gött!


Snygg jag är, skelar gör jag med, haha

Färdigt! Nu är de nynoppade med!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Skrolla ner lite i min blogg så hittar du det;)

2008-10-19 @ 18:49:34
URL: http://byebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0