Natti natt

Nej nu ska jag läga mig om jag ska orka kliva upp imorgon. Blir en lång och intensiv dag på skolan. Kommer inte ihåg vad vi skulle öra imorgon men ajg hoppas vi ska få klippa, eller nej förresten, vi skulle börja med långhårsuppsättningar- spännande :D

För övrigt måste jag bara säga en sak. När någon kommenterar "anonymt" så blir det liksom inte anonymt, jag kan faktiskt se er mailadress....Bättre att skriva sitt namn och sen sin kommentar, varför inte stå för vad man skriver?

Nej nu ska jag borsta tänderna och sova. Skönt att vara tillbaka I Stockholm igen :) Nu kan jag träffa mina favoriter igen<3


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas du sovit gott :)

2008-10-06 @ 11:03:44
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0