Mycket att stå i

Hej!
Jag lever.

Jag har bara haft så otroligt mycket att göra! Igår var jag på skolan/salongen från 9.00 till 20.45 på kvällen. Vi hade invigning och det var såååå trevligt!
Imorgon ska ni få se alla bilder (vilket jag sagt i flera dagar nu men imorgon smäller det)
Just nu sitter jag och dricker kaffe med mamma och pappa som är här i Stockholm och hälsar på, supermysigt! Vi har gått på stan i dag och myst och sen hem till broder men dock hälsade v på Kristina och småttingarna. Broder Daniel är på fest och är i Norrköping typ...söderut i alla fall.

Imorgon kommer bilder och från och med då blir det en någorlunda regelbunden uppdatering igen!




På Kellys efter invigningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0