Mot Kungens kurva

God morgon!
Nu är jag utvilad! jag somnade vis 18 -tiden igår och sov till 21, sen lade jag mig vid 22.30 och sov till 10 imorse, gött!
Har bokat tvättid nu också, fick tid imorgon kväll, men brhöver tvätta skoltröjorna så får se om det blir ledigt ikväll.

Nu ska jag sminka mig och göra iordning mig, idag blir det IKEA :D Så därför behövde jag vara utvilad också, IKEA tar på krafterna och nu ska vi till IKEA i kungens kurva, det största IKEA i Sverige om jag förstått det rätt. Vi hörs när jag är hemma igen! SKa först åka till söder och götgatan för att byta mitt nitbälte.

Puss!

På IKEA ska jag också köpa garderobshandtag till denna sötnos Ebba och hennes tvillingsyster, mina sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vad söt! ^^



Idag blir det mest plugg. :) själv?

2008-10-13 @ 16:02:28
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0