Matrix kurs

Hej på er!
Jag är sveriges sämsta bloggare just nu, I know! Men jag är så trött på kvällarna och jag orkar inte lägga in alla bilder jag har att visa er, men imorgon, I PROMISE!

I dag
har vi varit på kurs, eller kursen kom till oss för den var på skolan. Marina från Matrix hade kurs i Matrix olika permanenter- strukturbehandligar med ett roligare ord. Hur de fungerar, Matrix opti som det heter. Det var ritkigt intressant men hujedamig så trött jag blev!!! Hade önskat att vi slutade efter det men då fortsatte vi med strukturteckningar på olika klippsätt. Så jag är golvad ikväll. Orkar nästan ingenting, tack och lov lagade jag i alla fall mat. Blev sådär måste jag säga, men fick mat över till matlåda i alla fall. Bättre än inget.

Nu ska jag mysa framför TV:N och Vänner och sen Ugly Betty och Desperate Housewifes med tända ljus och så ska jag göra varma smörgåsar med cheddarost, YUMMO och onyttigt ;)

Vi hörs imorgon och då kommer det bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0