Massa godingar på stan

När Jennifer och jag var på stan efter skolan fick jag syn på en massa fina saker som jag vill och måste ha, här får ni se vad jag hittade.
Det är inget bra för mig att bo i Stockholm... :P
Fasen, jag vill ha alltihop!


Stövlar från Din Sko

Är de inte underbara?! De var dessutom supersköna, alltså perfekta!

Jag bler kär i dom som ni ser


Sen provade jag dessa jeans på Weekday från Cheap monday. Jag har likadana fast blåa men dessa är i skönare material och de sitter bättre

Sen hittade jag denna snygga fransväst på Bikbok

Och denna väst på Monki. Den vore bäst i skinn, men den i skinn från Zara finns inte i storlek small :( Men denna duger gott och väl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0