Märtas fredag och lördag

Hej på er!
Jag är vid liv, dock är jag riktigt riktigt trött i dag men det är det värt, för gårdagen var superrolig! Kommer bilder sen.
Jag sov hos Marcus inatt, och jag sov verkligen, däckade direkt när jag kom till honom vid 3.40 tiden. Idag fick jag även träffa hans mamma, toppen när man är bakis och ser ut som skit....

Men men, sen gick jag på stan, kikade på söder och så den bästa Gina tricotaffären i stan- på götgatan! Hittade nitskärpet och köpte det men upptäckte nu att jag blandat ihop storlekarna och så tog jag storleken 95 istället för 5 som jag ska ha så jag måste åka till söder imorgon innan Ikea och byta till rätt storlek. Köpte också ett armban i form av en orm som slingrar sig! Bilder kommer :)

Jag var också på Beyond på åsögatan och jag hittade ett skärp, skärpmaniac som jag är :D:D Happy!
Sen åkte jag hem till Solna och handlade mat och sen hem till lyan och beställde pizza, yes, jag är lat och onyttig idag, dock har jag köpt en honungsmelon som jag ska äta sen, yummo!

Vad har ni hittills gjort denna helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0