Locktång och andra bra saker

Hej!

Nu sitter jag hemma i Hudiksvall framför den stationära datorn vilket var evigheter sedan! Lämnade min lappis hemma i solna, orkade inte släpa med mig den på tåget. Vi har ätit en god paj med mangosorbetglass som efterrätt och så har jag öppnat paket!  Fått en locktånt, massor med handdukar, strumpos, smörknivar, sängöverkast med mera :) Jag som tyckte jag fått nog av mamma och pappa <3
Imorgon blir det tårta mums! Men känns konstigt att fira min födelsedag nästan en vecka efteråt måste jag säga. Det känns också konstigt att vara hemma faktiskt, jag bor ju nu i Stockholm liksom.

Nu har vi varit inne på rikx fm:s hemsida och sett klippet då Gert Fylking ska ro över riddarfjärden med Titti mitt emot, gud, det är såååå kul! Såg det på TV6 i förrgår innan skolan och var tvungen att visa mamma och pappa hihi, roligaste jag sett och hört på länge!

Nu ska jag göra mammsen och pappsen sällskap igen. Måste boka tågbiljett hem till Stockholm också. Har inga sladdar till mobilen eller kameran här men får låna pappas digitalkamera så det kommer säkert upp någon bild här på bloggen :)

Ha en fortsatt bra fredagskväll hörrni! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0