Lägga hår med kam, clips och curler

Idag på efteriddagen lärde vi oss att lägga hår. Alltså med curler, clips eller bara en kam och göra vågor. Här får ni se vad jag gjort i dag, dock får ni vänta tills på torsdag för att se resultatet...


Här har jag gjort vågor med kammen och sen delat upp två passéer och rullat upp dom med clips

Vågor gjord med en kam

Vågorna från sidan, satte upp sista delen med clips

Nacken rullade jag upp med curler och de är överdimensionerade (stavning?)

Vågor med kam

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

men vad häfigt! vet du att jag tänkte på dig igår, men fick inte till rätt adress haha... så BRA att du skrev nu då =)



vad kul det verkar vara på frisörskolan!

köper man avfärgning i vanlig affär, eller måste man göra det hos frisör?



var gärna med i tävlingen på min blogg, du kan vinna en lila skinnväska värd 799 kronor.



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0