I'm off

God morgon!
Nu har jag strax sminkat klart mig, ska lägga på lite rouge bara. Ska nu packa ner lunchen och göra någon smörgås. Hade tänk göra en toast men det hinner jag inte ser jag, måste ta bussen som går 8.31 om jag ska hinna till skolan i tid! När jag vaknade var det sol utanför mitt fönster men nu är dte helt plötsligt dimmigt, usch och fy! Men det blir säkert fint väder idag ändå, och jag hoppas verkligen att det inte är för kallt!

Ha en bra dag allihopa så hörs vi senare! Jag ska åka in till stan när jag slutat skolan så jag är väl hemma här senast kl 18, ska handla mat också.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vad skoj att du tyckte att vovven var söt. :) hur är läget med dig idag då? ^^

2008-10-07 @ 18:43:37
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0