HERREGUD!!!!

Ja HERREGUD! Vet ni vad jag upptäckte ikväll?! Jo. Igår när jag kom hem efter 22 var jag dödstrött, såg at jag fått ett brev och öppnade det snabbt. Såg att det var en avisering på ett paket till mig. Men what?! Jag har inte beställt något och så tänkte jag inte mer på det utan slängde mig ner i sängen och somnade bums.
Ikväll kom jag att änka på det igen och ringde mamma för jag förstod inte vad det var då det plötsligt trillade ner en palett (som sanna brukar säga) Jo för fan, jag var ju med och tävlade om en lyxtelefon från Nokia i tidningen Elle för 2 månader sedan. Det var en Nokia N96 som har 5 megapixel kamera, GPS, plats fö 12000 låtar, 40 timmar video, hela 16 gb minne!

Och vet ni vad....JAG HAR VUNNIT DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag som har en ny Nokia men nu får jag sälja den och njuta av denna underbaring som för övrigt är värd 8 000 kr!  Alltså jag vet inte vart jag ska ta vägen, ett som är säkert är att jag kommer inte kunna somna nu. Vill bara hämta telefonen NUUUUUUUU!!!

TACK ELLE!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Therese Paulsdotter

Hur lyckas du? Finns väl bara ett ord att säga -GRATTIS!



Du har en jäkla tur i spel etc., för du vann ju en solsemster för inte så längesedan också. Gud vad jag är avundsjuk nu alltså! Jag vill också ha en ny mobil. Hm... jag kanske ska köpa din "gamla"?

2008-10-30 @ 22:47:29
URL: http://theresepaulsdotter.blogspot.com
Postat av: jenny

GRATTIS :D

2008-11-01 @ 18:47:57
URL: http://menjenny.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

lite sen kanske men.. GRAAAAAAAAAAAATTIIIIS :DDDD

2008-11-11 @ 19:46:48
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0