Hemma igen

Hej på er! Nu är jag hemma i Stockholm igen! Eller har varit det sedan 16.30 men hann bara hem och typ la in mat i frysen. Sen gick jag till tunnelbanan och åkte in till centralen för att sedan gemensamt med Ida åka till söder och gå och fika på fotöljen, det är såååå mysigt där och det var mycket trevligt! En av de bra grejerna med Stockholm, caféer har öppet länge, till och med på söndagar!

Nu har jag packat ur lite av alla saker jag fått när jag var hemma men orkar inget mer nu, tar resten imorgon. Nu ska jag göra iordning te och mysa framför TV:N med nåt avsnitt av Vänner tänkte jag. Ska lägga ut bilder också men gör det imorgon, det lovar jag er :)

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0