Fram och tillbaka till medborgarplatsen

Heeej!
Igår hann jag inte uppdatera tyvärr. Diskade och städade upp här lite innan Disa kom hit igår, sen drack vi te och åt chkladkakor och pratade. Jag fick en superfin brosch i guld med svarta pärlor och kedjor av henne <3 Du vet vad jag gillar gumman :)
Sen åkte vi tillsammans in till t-centralen, jag för att byta tåg till gröna linjen och medborgarplatsen och hon till täby.

I dag har det också varit fullt upp. Massor i skolan och sen hem för att duscha och tvätta håret, sen fick jag slänga på mig kläderna och gå till tunnelbanan för att åka till medborgarplatsen och folkungagatan igen, var hos min älskade bror och åt middag och myste med Ebba och Klara <3
Nu har jag vart hemma i 30 minuter, är helt slut och är faktiskt lite nervös, imorgon ska jag färga håret på en livs levande kund- inte en docka!

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0