Folieslingor, vågor och stan

Hallå!
Nu har jag orkat trycka på knappen som startar datorn. Jag är extremt trött! I dag hae jag och Cecilia haft en kund som vi gjort folieslingor på, resultatet blev väldigt bra tycker jag, och det var superkul! Längtar tills jag får göra det igen.
På eftermiddagen har vi lärt oss att lägga håret, till exemepl att göra vågor med hjälp av en kam, eller lägga lockar med clips eller curler. Resultatet får ni se på torsdag men ikväll får ni se hur jag rullat upp det i alla fall.

Efter skolan åkte jag in till stan med Jennifer och Mimi men Mimi gick och köpte en bok innan hon skulle ta tåget hem till Sala. Men Jennifer och jag kikae runt lite och jag kom hem med ett par jeans, hehe.

Nu ska jag äta två clementiner, sen kommer några bilder! Sen blir det natinatt för mig. Imorgon måste jag upp extra tidigt för vi ska åka till Spånga och gå till Hårologi på kurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0