Fitness 24seven

Hej!
Nu har jag kommit hem vid 19-tiden tre dagar i rad! Men idag har jag gjort något riktigt bra! Jag tog mig själv i kragen och letade mig fram till Fitness 24seven och blev medlem! Grattis till mig! Nu kan jag träna hur mycket jag vill och när jag vill! Så ikväll har jag tränat armar, rygg, axlar och lite mage. Nu känns det jättebra men jag är dundertrött!  Men ja har kommit igång med träningen och det känns gött och välbehövligt! Nu gar tagit en lååång dusch och tittar nu på Vänner som går på kanal 5.

Vad gör ni ikväll?

Mitt kort för att komma in, de behöver också mitt fingeravtryck...

Kommentarer
Postat av: Bea

svar : ne ja har inte gjort någonting faktiskt, har inte haft någon lust eller ork alls :)

2008-10-22 @ 19:53:30
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0