Effektiv!

Hej och hå! Nu har jag varit effektiv. När jag slutade skolan tog jag bussen till Solna centrum och handlade mat på Hemköp. Hem och började laga mat. Stekta kycklingfiléer med sötsur sås och grönsaker och till det bulgurris, yummo! Har frysit in en låda och en ska jag ha med till lunch imorgon. Varje gång jag lagar mat gör jag mycket så jag kan frysa in och så att jag slipper laga mat varje dag och jag istället kan värma upp sånt som jag lagat tidigare och ja, det blir en bra variation av mat :)

Efter det har jag duschat och gort en inpackning också, mitt hår mår super nu och dessutom har jag läst 36 sidor i hår och kemiboken och strykit under, jag förstår faktskt allt i princip det är så kul :D Vi alla är så duktiga, hehe. Dock har jag äckligt ont i halsen :( Har precis kokat upp tevatten så ska dricka några muggar grönt te nu och så ska jag poppa popcorn, mumsigt :) Sitter här med tända ljus och med TV:N och Vänner på Kanal 5 på, mycket trevligt.

Idag har vi gjort två permanenter, en på Anneli som har relativt kort hår och en permanent på linda som har superlångt hår, det blev så vackert! Vi alla blev avundsjuka, värsta ängelhåret fick hon! Ni får se resultat sen :) Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0