Dagens: Warlock

Ikväll har jag tyvärr inte mycket att berätta. Jag är så extremt trött efter träningen och jag har inte gjort något roligt så därför lägger jag upp en dagens 80's istället. Doro har jag pratat mycket om och lagt upp videor med förut. Idag är det en video med henne och hennes band Warlock som de hette fram till 89/90 då de splittrades och Doro fortsatte solo.
Låten heter All night och är en av mina favoritlåtar med dom. Hon är toksnygg och ja vill ha hennes kläder, hehe ;)

Hoppas ni gillar det!


Kommentarer
Postat av: Bea

svar : roligt :D ja går med i skolan men ledig idag och imorgon :)

2008-10-22 @ 20:14:55
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0