Dagens klipp: Den med Ms. Pac Man

Dagens klipp från Vänner, eller jag dagens och dagens, de kommer ju inte särskilt regelbundet längre tyvärr men idag kommer ett. Det är när Phoebe ger Monica och Chandler ett spel som bröllopspresent. Chandler sitter sedan och spelar och gör toppresultat varje gång och skriver in snuskiga initialer. Då måste Monica och Phoebe försöka slå dom eftersom Ross son Ben ska komma dit och spela. I slutet, när det är någon minut kvar går det inte så bra för Phoebe, hihi- ENJOY!



Kommentarer
Postat av: josse

hehe ja. jag är 17 :) så NÅGRA år till sen smällen de vafan haha. Nahe men jag siktar väl in mig på 18 nu först, då krogen och allt kommer.. fast man har ju vart inne på krogen nu ändå, så. Men blire ju lite roligare när man verkligen är 18. :) Ahha okej du, där ser man. usch bakfyllan är inge rolig du. ;:( KRAM!

2008-10-13 @ 21:56:51
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0