Adventsmys en lördag

Hej!
Vilken mysdag jag har haft och har. Imorse städade jag och dammtorkade överallt, nu är det skinande rent hemma hos mig :) Sen gick jag till solna centrum och Åhléns där jag skulle köpa en julstjärna men såklart så hade dom inte den svarta där så jag fick åka in till stan och Åhléns city, skyndade mig och köpte den och åkte hem igen och satte upp den. Sen kom min kära bror med Tina och småttingarna och hälsade på. Fick en julgrupp av dom, en en, julstjärna, hyacint och mossa som täcker jorden, superfin och mysig. Sen följde jag med dom till Kristinas bror där det var lussebullsfika. Kristinas bror Erik bor bortanför mig, det är kul :) Jag, Kristina, broder Daniel, Erik, Annica och deras pappa var där och myste, supertrevligt!

När vi gick därifrån åkte broder och Kristina med småttingarna hem till söder och jag har handlat. Massa nödvändigheter så som ljus till exempel :) Hem och lagade mat, frukostkorv med ketchup, tomater, ost och oregano på och sen in i ugnen, serveras med potatismos, YUMMO!

Nu sitter jag här och myser med tända ljus och te. Första advent är det imorgon och jag har tjuvstartat, så mysigt här hemma. Nu saknar jag bara mina vänner och Marcus.


Min nya fina svarta julstjärna

Svarta julstjärnan med julgrupen- en, hyacint, julstjärna och mossa, tack <3

Mys med tänd aljus både på byrån och mitt köksbord, vid julstjärnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0