Pust

Puh! Nu har jag tvättat klart och strykit tvätten! Gud så mycket jag hade, har tvättat 5 maskiner, från 13.20 till 16.00. Och såklart efter att jag tryckt igen locket på de två första maskinerna upptäcker jag att tvättmedlet håller på att ta slut, alltså fick jag skynda mig till Ica nära på råsundavägen för att köpa tvättmedel och sköljmedel och sen tillbaka igen! Men nu är ALLT rent, så himla skönt och nybäddat har jag i sängen med, underbart! Det finns nog inget skönare än helt rena sängkläder, jag sover alltid så bra då.

Nu är jag istället helt slut, har fått ont i huvudet också, usch, jäkla skit! Känner för att sova en stund faktiskt men klockan är ju bara 5, men huvudvärk är inget kul så det kanske är bäst att sova så jag slipper känna den. Men det är fredag i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0