Permanent under 60 minuter

Nu sitter jag och har färg på mina ögonbryn. Har en helrenovering ikväll, haha. Nynoppade bryn också, underbart! Nåt som är mindre underbart är att tvättstugan i detta hus aldrig är ledig efter att någon bokat...

Vet ni, idag rullade jag en permanent på tid igen och jag rullade den på 50-51 minuter!!!! YES! Man ska kunna rulla en på max 60 minuter. Jag är så stolt :) Ville bara informera er om det!!

Alltså jag har inget roligt att berätta. Känner mig så tråkig, jag ber om ursäkt för det. Men jag hoppas att ni fortfarande är med mig!







Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh vad kul det måste vara att känna att du verkligen KAN olika grejer nu, och dessutom blir bättre!

you go girl =)



kram!

2008-11-07 @ 08:34:49
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0