Partyfredagen i några få bilder

Hej!
Jag är så trött och då har jag inte gjort många knåp idag. Färgade håret på en tjej på förmiddagen, sen har jag bara latat mig. Dock har jag städat när jag kom hem, moppade golven, nu är det fräscht! och jag har dessutom dammtorkat- bra där Märta.

Är så trött så jag orkar faktiskt inte skriva om dagen och mitt köp. Bjuder istället på några bilder från i fredags när det var party med Disa och Sara <3


Jag och Sara

Disa, jag och Sara <3

Jag ser helt galen ut!


Vi träffade på två Umeåbor som bjöd på massor av öl, som ni ser

Disa och jag vid stängning ;)

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Mycket rutigt det var... =)=)

2008-11-11 @ 18:02:02
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0