Nytt till Märta

Hej och hå!
Idag har varit en riktigt bra dag. Åkte till söder på förmiddagen och fikade hos min kära bror och Kristina. Myste med Ebba och Klara, såklart ,och klippte deras luggar och håret vid öronen som blivit långt, täckte halva örat. Det var lite knepigt dock att klippa håret vid öronen, då ville de gärna titta på mig och leka med mina örhängen och halsband så då fick Daniel sjunga imse vimse spindel för dom hiihi, mina älsklingar <3

Sen träffade jag Disa <3 och vi gick på stan och jag shoppde....men till mitt försvar så var faktiskt skärpet jag köpte på REA! :D Wi, jag har suktat efter det ett bra tag och så var det på rea, happy, ja! Jag köpte ännu ett par jeans, hehe, men de snyggaste i världen typ det är skin på dom vid rumpan. Sist men inte minst köpte jag en Vännersäsong men den dvd:n betalade jag inte, utan jag använde mitt presentkort som jag fick av moster, så Vänner var gratis kan man säga :) Trevligtatt träffa dig Disa sweetheart!


Jean från Weekday- cheap monday 400 kr, Skärp från Gina Tricot 99 kr och Vänner dvd 199 kr (men gratis för mg då)

Kommentarer
Postat av: Therese

Vore, som sagt, underbart om du kom hem! Middag, vin och dans. Kan det bli bättre? Om vi har tur kanske Linn o Sofia vill göra oss sällskap också. Fundera på det. Annars är det en hel månad tills du kommer hem. Hua!



Snön är alltid bäst om man får vara inomhus! Den är mysigast att titta på. Det blir lite ljusare om det är snö ute, vilket skulle behövas just nu. Nu är det mörkt dygnet runt känns det som.



Vi får planera in en helg snarast! Jag vill julshoppa i storstan. Och mysa, som förra gången.



Åh, förresten! Skärpet är supersnyggt!

2008-11-22 @ 20:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0