Min helg (otroligt bra rubrik)

Åh så skönt det var att få komma hem igen! Fick sitta på tåget 35 minuter extra, vi satt fast i Gävle. Men kom hem i hyffsad tid ändå, strax innan 19. Kom på att jag varken har frukost till imorgon eller att jag köpt mjölk, jag har mjölkvecka på skolan... så hjag fick köpa dyr yogurt ochmjölk på pressbyrån istället för jag orkade inte åka till Ica med min tunga packning.
Packade upp allt jag fick med mig hemifrån och all mat, jag har fått med mig massor med matlådor, gullmamma och pappa <3
Sedan dess har jag bara suttit och latat mig. Jag är extremt trött nu, trots att jag inte gjort många knop i helgen. Väldigt mysig att vara hemma hos mamma och pappa och blu uppassad, hihi. Lite bortskämd måste man allt få vara. Träffade LInn och Sofia och tog en fika med Therese  igår och sen fick jag se hennes nya lägenhet, supermysig! Kul att träffa mina tjejer!!!

Nej om jag ändå skulla diska upp efter mig...jag är lat.


Kommentarer
Postat av: elin

yes, vi arbetar med goldwell... :)

2008-11-17 @ 19:49:58
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0