MAke up store och Moonless night

Idag när jag åkte hem från skolan och åkte till Solna cetrum för att handla mat passade jag på att springa in till Make up store och köpa den gröna ögonskuggan jag kikat på. MAC i alla ära, men när det kommer till en grön ögonskugga såkom den köpte bästa från make up store. Make up store har bra ögonskuggor också, och sen ska jag inte klaga, vi ska ju på en sminkkurs dit den 27 november, YEY!
Sen jag ett nytt svart nagellack också och då hittade jag ett ännu snyggare än vanligt svart, ett med lite pärlemor i, lite gråsvart- moonless night som det kallas, hehe. Blev superfint på!!

Det är mina köpt för denna måndag.


Kommentarer
Postat av: elin

joo dom är bra, dom blir som dom ska men jag tycker färgerna är lite tråkiga ...:S

2008-11-18 @ 07:21:53
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0