Jag är helt slut

Åh, puh. Jag är helt slut, mina fötter ömmar och kroppen vill bara vila. Jag har sprungit runt i Stockholm på två dagar. Södermalm, östermalm, Vasastan- överallt, säg nåt och jag har varit där. Har varit på väldigt många salonger så nu är det bara att hålla tummarna. Jag ka säga att jag kan Stockholm nu i alla fall. Men det är ju bra, eftersom jag bor här :)

Nog om det. Jag har tagit en lååååååååång varm dusch för mina fötter var kalla som en frys. Ätit gott har jag också gjort, tortelini med kryddig tomatsås och mozarellaost, YUMMO! Nu dricker jag te, grönt kvitten, med en filt om mig, tända ljus och så tittar jag på Ugly Betty, jag har det bra :)

Min mumsiga middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0