Herrklippning, slingor och gym

Hej!
Jag är extremt trött därför har jag inte uppdaterat något.
Hade en kund i morse, en herrklippning och det gick jättebra! Det var superkul!!!
Cecilia hade en kund på eftermiddagen och jag hjälpte henne med slingor på honom.

Efter skolan så var jag helt slut men tvingade mig själv till gymmet och tränade amar, ben och mage, superskönt efteråt men döjobbigt när jag var där. Jag måste få rutin på träningen igen!!

Har inget roligt att uppdatera er med tyvärr.
Ska sova nu för jag somnar snart över datorn.

Kan bjuda er på två bilder får min 20-årsdag i september som jag inte visat. Marcus bjöd mig på restaurang, den thailändska på skånegatan på södermalm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0