Helgen som varit

Hej!

Jag är tillbaka!
Hann innet uppdatera er något i fredags efter skolan. Jag hämtade telefonen på en gång, den är underbar :D Jag är så glad, TACK ELLE!
Sen in till stan och centralen för att hämta ut tågbiljetten till lördagen och en tur till systemet. Hem igen, packa, fixa iordning lite och sen vidare till Marcus och sen kom Jennifer.
Trevlig kväll på Debaser och sen åkte jag in till stan och förbi Harrys för att säga hej till Disa! Tillbaka till söder och Marcus och sen var kvällen slut.

I lördags åkte jag till Katrineholm kl 10.25 och jag har haft en underbar helg med broder, kristina och tvillingarna! <3 Ätit gott, promenerat, krattat lite löv och myst framför brasan. Fika med Kristinas syster Annica och hennes kompis Madde samt middag med dom igår. Sen tog Annica, Madde och jag tåget hem till Stockholm igen, var inte hemma förrän 22.45 igår så idag har jag varit trött.

Bilder från helgen kommer snart :)

PS. Imorgon ska jag ha en kund kl 0.30, en herrklippning, spännande och lite nervöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0