Fyra bilder

Fyra bilder från helgen. Resten kommer imorgon. Jag är för trött nu.
Vi hörs imorgon :)

Just det. Jag har städat hela lyan ikväll! Allt är skinande rent- från golv till porslinet inne i badrummet. Känner mig så nöjd, men hade varit ännu bättre om jag fått tvätta också, snart har jag inga underkläder kvar. Varför finns det så några tvättider i ett hus med 5 åningar, IDIOTISKT!!!!!!! Vi är ju inte några som bor i detta hus, fy fasen. JAG MÅSTE TVÄTTA och det var ledigt först på lördag och det går inte! Hoppas att den som tvättar imorgon är klar vid 19-19.30 tiden så jag får köra igång en maskin åtminstone, det är katastrof här nu!


Klara myser framför brasan med min tekopp, den var rolig

Ebba


Jag och Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0