Fredag kväll

Hej!
Jag är tröttast i sverige ikväll tror jag. Vet ni vad, jo jag har faktiskt sovit ikväll :P Nu dricker jag lite vitt vin och ska sminka mig och göra iordning mig. Jag orkade inte ta tåget till Södertälje, tar sån lång tid utan istället möts Disa, Sara och jag på söder, södra station. Superkul! Dock är jag inte den piggaste men det ordnar sig.

Imorgon ska jag åka till Uppsala på förmiddagen och fixa Marias balfrisyr, det blir kul! Nu ska jag återgå till att fixa till mig. Så som jag ser ut nu är inte okej. Det är inte halloween denna helg.


Kommentarer
Postat av: marie

Kikar in, härlig blogg! =)

2008-11-07 @ 21:33:56
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0