En privat guide?

Nej nu tror jag det är dags för mig att krypa ner under täcket. Imorgon är en viktigt dag, då ska jag söka jobb på salonger här i Stockholm, nervöst- ja!
Ikväll har jag sett Sanningens ögonblick, han Andreas som var med är från Hudiksvall, där jag kommer ifrån, lite rolig info sådär ;)

Nej nu ska jag borsta tänderna och släcka alla tända ljus och sen försöka sova och hoppas att jag blir mindre nervös, jag SKA inte vara nervös av att söka jobb. Istället borde jag vara nervös över att åka runt i Stockholm, jag tror seriöst jag kommer gå vilse, jag tycker att jag har någorlunda koll på vart allt ligger men idag när jag skulle skriva upp alla salonger och gatnamn och fick fråga Marcus hela tiden förstod jag att jag har noll koll :P Attans att han ska jobba imorgon, annars hade han fått vara min guide hehe.


Kommentarer
Postat av: Jill

Okej! Jag bor i Norrtälje, här är det jätte svårt att hitta platser. Det är många som vill bli frisörer! :D

2008-11-24 @ 09:46:06
URL: http://jiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0