En cyklande idiot

Hej!
Jag lever, fast jag är förvånad själv. så som jag har flängt i helgen! I fredags var jag ut och partade med Disa och Sara! Superkul och vi var på kellys, riktigt nice.

I går åkte jag till Uppsala kl 10.10, ni kan ju tänka er hur pigg jag var....sovit i endst 4 timmar dessutom. Det var i alla fall roligt med en tripp till uppsala med fika och sen en håruppsättning på Marias hår och se tuperade jag hennes kompis hår.

Sen fick jag bråttom till tåget så jag fick låna Marias cykel och cykla genom Uppsala till stationen, det var inte det lättaste och sen var det punktering på bakhjulet... Jag skrattar åt det nu för jag måste ha sett riktigt rolig och hemsk ut, jag cyklade som en IDIOT! Jag hann i alla fall, för tåget var 5 minuter försenat. Hemma i Stockholm igen mötte jag upp Sofia och Lina för en fika och lite snack :) I detta nu är de i Paris!!!!!
Sedan hem, tvättade mina jeans och sen åkte jag till Marcus och tvättade resten där och så bjöd han på mat och sen skulle vi titta på Die Hard 4 med efter mina äventyr det senaste dygnet somnade jag bums! Tur at jag sett 4:an redan men jag missade ju det bästa-  jippie ki yey motherfucker!!!

Idag har jag varit på stan med bästaste Disa, köpt en skjorta till min bror och sen mötte jag upp han och kristina för en promenad med tvillingarna och sen hem till dom för att äta de största och godaste muffins jag ätit! Köpte dom på Muffinfabriken och herregud!!! Jag åt en med banan och choklad och Tina med och Daniel åt en med morot och creme cheese. FY FAN; GODASTE JAG ÄTIT! YUMMO.har halva klar som jag ska mumsa i mig nu :)

Rörigt inlägg men en sammanfattning av min helg när jag inte hunnit uppdatera. Kommer någon bild snart! På ett fynd till exempel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0