Vimsig i skallen

Home again. 24 timmars jobb för den här helgen är avklarat. Nu återstår det endast 6 timmar, imorgon kväll ska de göras sen är jag ledig, sen har jag semester :D Underbart och efterlängtat! Jag åker till Stockholm, det blir super! Nu när sommarvärmen kommer och allt, kan inte bli bättre...eller jo förresten, det är bara 5 dagar kvar tills vi ska se KISS och bara 4 dagar kvar tills jag tatuerar mig, gött!

Nu är jag helt vimsig i skallen, jag har jobbat mycket mer än vad jag sovit så jag har en viss brist på sömn just nu, men imorgon har jag förmiddagen fri. Kan sova till 10.30, sen måste jag kliva upp. Jag ska till min frisör Mia. Ska även berätta att jag kommit in på Svenska frisörskolan, wihu!  Hon vet inte det än så det ska bli kul att berätta för henne. Hon har tipsat mig om massor och peppat mig, bästa frisören helt enkelt, tills jag är färdigutbildad det vill säga ;)

Nej nu är det dags för sängen, den skriker efter mig nu. Hoppas att ni alla sötnosar därute har haft en underbar sommadag och en underbar helg!

Natti natt! Puss!/Märta



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack det har den! din?

sov gott

2008-05-25 @ 23:40:57
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: Michelle

sv. ja exakt! :P



söt bejbiis! :)

2008-05-26 @ 07:30:55
URL: http://shelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0