Varma mackor till sprängaren

Jag sitter nu och väntar på att mina varma mackor ska bli klara i ugnen- yummo! Passar på att göra dom i reklampausen på Sprängaren. Mamma, pappa och jag sitter och tittar på den. Den är riktigt bra tycker vi.
Sen blir det sängen direkt när den slutat, jag ska upp och jobba kl 8 imorgon bitti.

Jag har inte mycket mer att säga nu, har varit lite tomt på händelser i mitt liv i dag, därför jag har varit fåordig i mina inlägg.
Hoppas ni haft en mer händelserik söndag och att ni haft en trevlig helg :)
Gårdagen var mycket trevlig för mig. Tack Therese!!!

Hoppas era sista timmar för denna helg blir bra.
Vi hörs imorgon!

Puss/ Märta!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha nää det var det jag också tänkte...men det konstiga är att jag mest bara varit täppt liksom och haft ont i bihålorna...hoppas det går över snart iallafall!
men sweetie, hur gjorde du om bloggen?

2008-05-12 @ 20:32:35
URL: http://rockdollshitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0