"Det måste hon tycka suger"

God morgon. Jag passade på att sova länge i dag, klev inte upp förrän 10.45 men med tanke på helgen som kommer med endast jobb kände jag att det var bra att sova.
Jag gick in på aftonbladet när jag vaknade, som vanligt, och det står ju en massa grejer om Charlotte nu, och en sak fastnade jag för. Det är ett klipp med henne från en presskonferens igår kväll med alla finalister när de skulle svara på två frågor och sen dra sitt startnummer till lördagens final. Då har aftonbladet lämnat en mikrofon hos Charlotte som fångade hennes samtal med Christer Björkman, och till en början vet hon inte att den är på, hehe.  Hon säger till exempel " Det måste hon tycka suger"
Lite roligt samtal att lyssna på så lyssna ni med :)

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja, usch det är det värsta med att bo i lägenhet, att man i de flesta fall måste anpassa sig efter alla andra. BLÄ BLÄ BLÄ

2008-05-23 @ 11:41:17
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh ska du flytta dit? va kul!!

2008-05-23 @ 11:57:28
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0