Vänner i alla dessa år

"Det är väl aldrig så att jag och Märta har känt varandra länge, haha! Jag visade henne hur man lägger upp videor här på bloggen, så tänkte jag att jag skulle ta och göra det för jag satt och kollade på en! Tror ni inte att vi väljer samma låt, hehe! Vi har känt varandra hela livet, och då menar jag verkligen hela livet! Och snart flyttar hon ner till oss här i Stockholm, det kommer bli helt bäst!"

Detta var vad Ida skrev på sin blogg och det är sant! Vi lade upp samma låt nästan i samma sekund. Det är allt bra lustigt. Men vi har verkligen känt varandra i hela våra liv. 20 och 21-åriga liv.
I Augusti flyttar jag ner till Stockholm! Som sagt- det kommer bli bäst!


Kommentarer
Postat av: Ida

hjärta dig baby!! <3

2008-05-13 @ 13:11:50
URL: http://rockdollshitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0