Rysk potatisgratäng till Cisco Adlers balls

Det är snart ett år sedan jag och mina tjejer tog studenten. Efter middagen satt jag och tänkte på det och pratade med mamma om det. Om allt tokigt jag och tjejena varit med om under våra tre år på Bromangymnasiet. Gud, jag har skrattat åt allt vi gjort och varit med om i säkert 1 timme.  Våra lärare, Kjellis, märkligare lärare får man leta efter, och då är det positivt menat för han är underbar! Allt tok vi har hittat på! Från Linn och Sofias ryska om potatisgratäng till Cisco Adlers balls i Sofias skåp, hehe. Våra sexsamtal, pervs som vi är, haha. Och den gången jag och Linn var så nöjda över att vi tagit hela två stora ciabatta bröd istället för ett som man skulle ta- fy satan vad ont i magen vi fick sen kan jag informera om så då var det inte så roligt längre. Jag skulle kunna skriva om hur mycket som helst men jag ska inte göra det, inlägget kommer inte att få ett slut!

Jag saknar verkligen allt det här! Men nu är vi snart allihopa samlade i Hudiksvall igen för en sista sommar känns det som, kommer nog bli great :)

Här är två bilder från festen på kvällen efter Karnevalen, precis ett år sedan!

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0